شهر اولین ها

تبریز-Tabriz2018

شهر اولین ها

تبریز-Tabriz2018

گزارشی از مجتمع تجاری مسکونی ۲۸ طبقه ترلان

 

۱-۱

 مجتمع ترلان واقع در ضلع جنوب غربی میدان فهمیده با مشارکت شهرداری منطقه ۵ کلانشهر تبریز با زیربنای بالغ بر ۴۲۰۰۰ مترمربع در ۲۸ طبقه سازه ای با استفاده از تکنولوژی روز اروپا طراحی و در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری شهری تبریز مدرن ،مجتمع ترلان با : ۱۰۵ واحد مسکونی ، ۴۲ واحد تجـاری، بهمراه ۲۲۵ باب پارکینگ در دو طبقه ،سالن آمفی تئـاتر ۳۵۰ نفـری، مهد کودک و … تحــت نظارت مهنـدسین مشاور ائل آرک نقش در حال اجـرا می باشـــد و در حال حاضر عملیات خاکبـرداری شمع کوبی و اجرای فونداسیون و اسکلت شش طبقه به اتمام رسیده است

۱-۶

تکنولوژی طراحی

این پروژه منطبق بر آخرین دستآوردهای نوین مهندسی ساختمان شده و بعنوان یک برند ساختمانی به صنعت ساختمان کشور و آذربایجان معرفی گردیده است. محاسبات مهندسی در این برج بسیار دقیق و با کمترین خطای ممکن صورت گرفته است. سازه با استحکام بسیار بالا و ظرافتی بی نظیر و مقاوم در برابر زلزله پیش بینی شده است.
شرکت آذرپیمان مفتخر است در این پروژه با محاسب نام آشنا جناب آقای دکتر فرزام همکاری داشته است.

۱-۵

برج ترلان

برج‌ ترلان با معماری بسیار شیک و زیبا که با استفاده از به‌روزترین ایده‌ها و بهترین کیفیت ممکن طراحی و با سرعت بالا در حال اجرا می باشد که امکانات فوق‌العاده زیادی را در اختیار ساکنان خود قرار خواهد داد.
در این مجتمع بالاترین استاندارد زندگی برای یک منزل شیک و جادار طراحی شده و در عین حال به کوچک‌ترین جزئیات توجه خاصی شده است. یک برج مدرن با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت روز دنیا و نیز آرامش فضای سبز محوطه شما را به یک فضای گرم و کلاسیک داخلی دعوت می‌کند. این مجتمع در مجاورت میدان بزرگ فهمیده تبریز و احاطه شده در فضاهای سبز طراحی شده که مناظر کم‌نظیری را از بالکن‌ها و تراس‌های آپارتمان خواهد داشت.
و همچنین بهترین امکانات از قبیل سیستم امنیتی پیشرفته، مرکز خرید، فودکورت، پارکینگ، سالن آمفی تئـاتر، مهد کودک ، سالن‌های ورزشی و بهترین چشم‌انداز را دارد.

شعار سازندگان ترلان این است : «ما مجتمعی لوکس و تمام‌عیار بنا میکنیم…»
در مجتمع ترلان تبریز ما چیزی غیر قابل تصور را طراحی و مهندسی کرده‌ایم که بالا ترین انتظارات شما را بر آورده سازد

۱-۲

میدان شهید فهمیده در انتظار تحولی عظیم / منطقه فهمیده به اروپای ایران تبدیل میشود

در سالهای اخیر طرح احداث چندین مجتمع مدرن تجاری تفریحی در دور تا دور میدان فهمیده تبریز شروع شده که تعداد طبقات آنها تا ۳۵ طبقه خواهد بود و برج ترلان در ضلع غربی میدان فهمیده یکی از بهترین پروژه های این منطقه است
از جمله مدرنترین و استاندارد ترین پارک تبریز در ۵۰ هکتار با موضوعات باغ پرندگان و باغ گلها و آبشار بزرگ در تپه نگین پارک در دست احداث است که مشرف به این میدان خواهد بود

untitled

پروژه های هم جوار

با نگاهی به پروژه های این محدوده میتوان آینده درخشانی را برای ضلع شمال شرقی کلانشهر تبریز متظور گشت که برخی از این پروژه ها شامل :
– مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک و هتل کایا لاله پارک
– مجتمع تجاری و تفریحی گل شرق در ضلع جنوبی میدان
– برج مرکز تجارت جهانی تبریز
– شهرک توریستی و تفریحی ۳۰ هکتاری رشدیه
– برجهای ۴ قلو تجاری تفریحی مسکونی اولدوز در ۲۳ و ۲۴ طبقه
– مجتمع تجاری تفریحی ۷استار در شرق میدان فهمیده

 

بزرگراه ۶۰ متری دوکمال

با نگاهی آینده نگر به این منطقه آینده ای درخشان برای این نقطه شهر با پروژه های منحصر بفرد آن میتوان تجسم نمود که این مجتمع های تجاری و تفریحی مجموعه ای بزرگ و مدرن را در این نقطه شهر تشکیل خواهند داد و مدرنترین نقطه ایران را در این نقطه شهر ترسیم خواهند نمود
بزرگراه دو کمال که از آن به عنوان مهرانه رود دوم یاد می شود پس از بهره برداری علاوه برداشتن کارکرد ترافیکی و تسهیل در حمل و نقل درون شهری بر زیبایی بخش وسیعی از کلانشهر تبریز نیز خواهد افزود.

tt6
img_0027
img_0030
img_0053
۱-۳
۱-۴

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد